29 Temmuz 2017 Cumartesi

Ev yapımı süs havuzum, my home made pond




Arkadaşlar,



Büyük bir branda bulmuştum. Bahçede çukuru kazdım, kazma ve kürek ile. Brandayı serdim. Akvaryumcudan aldığım süs havuzu motorunu koydum içerisine, bir de akvaryum filtresi... Bunların elektrik kablolarını havuzun dışında birbirine bağladım sonra da uzatma kablosu ile duvardaki prize. Tabi ki ek yerini reçineli ek muf yöntemi ile birleştirip toprağın altına bıraktım ki yağmur suyu kabloların açık yerlerine değmesin de kısa devre ya da her hangi bir başka kaza olmasın. Duvardaki prize de timer ile bağladım. Gece 12 sabah 7 arası çalışmasın dinlensin motorlar.



Sabah, sokak hayvanları gelip su içiyorlar. Suda bakteri yok demek ki... Tabi iri köpekler ya da bazen kediler bir kaç taşı suyun içine devirebiliyor. Bu görüntüde de havuzun kenarındaki birkaç taş suyun içerisine düşmüş... Siz belki çimento harcı ile de brandanın üstünü taş kaplayabilirsiniz. Tabi taşları döşemeden evvel çelik tel örgü sermelisiniz sanıyorum ki brandanın üstüne ki çimento, kum harcı brandaya iyi yapışsın... Daha sonra nilüfer gibi su bitkisi de koyabilirim bir saksı içinde belki havuzuma... Havuz küçük, hayallerim büyük :D

Hiç yorum yok: