28 Mart 2017 Salı

Bosh PST 800 PEL Jigsaw Power Tool Deküpaj Testere

Bu deküpaj testere gerçekten harika...
Amatör kullanımlar için tereddütsüz tavsiye ederim.
Bıçağını takıp çıkarmak da oldukça kolay. Farklı uçlarla seramik ve demir saç bile kesebiliyormuş sanırım, ama pek de denemek istemem...

Ben amatör olduğum için yavaş yavaş kullanıyorum, ama nasıl kesildiğini anlamıyorsunuz bile kullanırken. Oldukça hızlı kesiyor. Ben sadece yavaş yavaş geçiyorum keseceğim yerden. En ufak bir zorlanma da hissedilmiyor ne bıçakta ne motorunda. Değdiği yer çoktan kesilmiş oluyor :)

İyi kullanımlar dilerim. Videosunu da ilk kullanımımda çektim. Daha evvel de bu tarz bir testereyi kullanmış değildim.

Not: Önlemlerinizi kesinlikle almayı sakın unutmayın arkadaşlar. Koruyucu gözlük, eldiven, toz maskesi...vb. Elektrik kablosu da dikkat edin dolanmasın, başınıza dert açmasın...

Hiç yorum yok: