27 Nisan 2017 Perşembe

Aslan Deniz ve Arkadaş Karınca Animasyon





Aslan Deniz, tam şovuna başlayacaktır ki tuhaf yaratıklar ortaya çıkar ve Aslan Deniz'e yapışır.

Aslan Deniz, nasıl kurtulacağını düşünürken Arkadaş Karınca gelir ve harika bir fikir verir Aslan Deniz'e.

Arkadaş Karınca'nın dediğini yapan Aslan Deniz tüm sorunlarından kurtulur.



Arkadaşlar, Bu ilk stop motion denemem. Umarım eğlenirsiniz.

Oyuncağı çok az hareket ettirip bir fotoğraf çekiyorum. Sonra biraz daha hareket ettirip bir fotoğraf daha çekiyorum.

Ama bu fotoğraf çekimleri sırasında kamera neredeyse hiç oynatılmamalı. Daha sonra fotoğraf karelerini arka arkaya saniyenin yaklaşık 0,3 saniye ara ile izlediğinizde oyuncak sanki canlı imiş ve hareket ediyormuş gibi oluyor.

Siz de deneyebilirsiniz. Sonuç bence eğlenceli. İzlerken de oynarken de eğleniliyor. Ama ilk denememde oyuncak Aslan Deniz'i pek sabit tutamadım. Bir kaç defa devrildi ve eski yerini tam tespit edemediğimden tam akıcı bir video elde edemedim.

Videoyu oluşturduktan sonra kendi oluşturduğum efektleri ve diyalogları ekledim.

İyi seyirler...

Hiç yorum yok: