5 Haziran 2017 Pazartesi

How large Renault Clio 2017 trunk is? Clio'ya bulaşık makinesi sığar mı?





Arkadaşlar,

Clio arabam ile eski bulaşık makinemin yerine letgo'dan 2.elini aldım.

Acaba benim arabaya girer mi girmez mi? Ölçtüm, biçtim, matematikçi değilim, hesaplayamadım. Gittim spotçulara sordum. Onlar sokarız dedi. Ben de denedim, hakikaten de milimetrik bir farkla bulaşık makinesini yerleştirdim. Clio'yu dizayn edenler bagaj için bunu da mı hesap ettiler acaba. Tebrik etmek lazım... :)

İnternet'ten de araştırdım, daha önce forum sitelerine danışan olmuş mu diye, evet palio'ya sığar mı diye araştıran bir arkadaş olmuş ve deneyenler cevap vermişler, sığar diye... Bu da beni umutlandırmıştı... Ama Fiat'ların bagaj hacmi genelde geniş olduğundan dolayı araştırmaya devam ettim. Baktım bulamadım, denedim. Başka internete danışacak olan olursa bu videom ışık olsun :D :D :D :D

Hiç yorum yok: