2 Haziran 2017 Cuma

Menteşe Yuvası Açma matkap ucu 35mm






35mm Menteşe Yuvası açma, matkap ucunu matkaba takın arkadaşlar. Ancak, profesyonel matkabınız yoksa matkabı yakma ihtimaliniz yüksek. Çünkü matkabı zorlayıcı bir çalışma...
O yüzden imkanınız varsa 2 menteşe yuvası için marangoza gidebilirsiniz.

Ama derseniz marangoz yüksek para alabilir... Matkabınız da kaliteli... O zaman bu uçtan alabilirsiniz. Ama bu uç da kaç yuva açabilir toplamda onu da bilmiyorum.

Düm düz, tam 90 derece dikey açıyla mdf'ye temas ettirdim matkap ucunu o şekilde pek bir aşınma sağlayamadım. Bastırsam tepeden, o zaman da matkaba zarar... matkabı dairesel bir şekilde döndürünce kolay ilerleniyor. Yine matkap zorlanıyor. Tabi bu videoda kullandığım mdf'yi balkonumdaki atık parçalar arasından çıkardım. Yağmurdan biraz şişmiş, o yüzden yoğun bir yapısı olmadığı için biraz sorunlu bir parça idi. Ayrıca kapak boyutunda olsa ayağımla bastırırdım matkabı tutarken, ama onu da yapmadım. Masaya koyup işkenceyle sıkıştırmak da zor geldi. Neyse, uygulamayı iyi kötü gösterebildim sanırım. Karar sizin. Yakınınızda bir marangoz varsa bu menteşe açma ucundan daha ucuza yuvaları size açacak, marangoza gidin, derim...

Ama ev tadilat işlerinden hobi olarak, benim gibi hoşlanıyorsanız, o zaman bu fırsatı kaçırmayın derim :D

Başarılar...

Hiç yorum yok: