10 Kasım 2017 Cuma

Derekahve Tire



İzmir'imizin Tire ilçesinin cennet mekanı Derekahve'yi 10 kasım akşamüstü saat 17:00'da görüntülemeye çalıştım arkadaşlar.

Öyle güzel bir yer ki burası, sırf Derekahve için Tire'ye taşınabilir insan.

( Sony a6000 ile ilk manuel çekimimdir. Diafram, enstantane, hızlarını ve iso'yu elimden geldiğince doğru ayarlamaya çalıştım. İlk kez manuel focus özelliğini de burada çalıştım diyebilirim, kusuruma bakmayın çekimdeki hatalarım için. Kamera ile yürüdüm ki görüntü sabitleyicisi yeterli mi onu da anlayayım. )

PS: This is my first shoot with Sony a6000 kit lens. I tried to shoot manual mode mostly in low light, right before the sun set. 10 November 5pm, izmir city.  Btw. This is my first manual shooting, sorry about the faults... No one can be more amateur than me in YouTube...

I may say that Optical Image Stabilisation of the lens is not great as 5 axis, but not bad either.

Arkadaşlar, videonun bir kısmını auto mode'da çektim. Çoğunlukla manuel mod tercih etmeye çalıştım. Gün batmadan evvel 10 kasım saat 17:00'de çekimi gerçekleştirdim. Işıktan yana biraz dertliydim diyebilirim. Auto mode, iso'yu arttırıp, diyaframı kısıyor 8-9'da tutuyor, daha keskin ve daha çok noktaya odaklanıyor video, ancak görüntüde renkler ve canlılık biraz daha solgun duruyor. Ben 3,5'da tuttum genelde.
Focus Peaking'i "On" yaptım ve "high" seçtim. Nerelere netlediğini görerek viedoyu çektim. Manuel lens almakta hiç bir sorun yok. Daha ilk denememde bu kadar rahat çektiysem, harika bir makine, şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar...

Hiç yorum yok: