9 Ocak 2018 Salı

Sesli Köşe 09.01.2018



Bugün iki köşe yazısını seslendirdim arkadaşlar.
Her gün üç dört gazete alıyorum ve beğendiğim bir ya da iki köşe yazısını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu şekilde görme engelli arkadaşlar kanalıma abone olarak günlük paylaşımlarımı dinleyebilir. Ya da yolda çok vakit geçirmek zorunda kalan arkadaşlar, nöbet tutanlar, yani gözü yolda ya da sabit bir işte olup da dinlemeye açık olan arkadaşlara bir ya da iki köşe yazısını seslendirerek belki de bir kolaylık sağlayabilmeyi amaçladım.
İyi dinlemeler dilerim.
İlk gün Sözcü Gazetesi'nden
Yılmaz Özdil'in "Ne ördün be!"
ve
Soner Yalçın'ın "Erdoğan'ın uçakları" başlıklı yazılarını seslendireceğim.
Zamanla daha düzgün bir diksiyon ile köşe yazılarını seslendirmeyi umuyorum arkadaşlar. İyi dinlemeler.



Hiç yorum yok: