14 Ocak 2018 Pazar

Sesli Köşe 13.01.2018 ( 3. Dünya Savaşı hiç bu kadar yakın olmamıştı )



Bugün bir köşe yazısını seslendirdim arkadaşlar.

Her gün üç dört gazete alıyorum ve beğendiğim bir ya da iki köşe yazısını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bu şekilde görme engelli arkadaşlar, yaşlı olup da makale okumakta zorlananlar, ya da yolda çok vakit geçirmek zorunda kalan ve bir yandan da youtube dinleyebilecek olanlar, nöbet tutanlar, yani gözü yolda ya da sabit bir işte olup da dinlemeye açık olan arkadaşlar, kanalıma abone olarak günlük paylaşımlarımı dinleyebilirler. Sizlere bir kolaylık sağlayabilmeyi amaçladım. Çünkü bu sesli kitap, gazete ve makaleler benim işime yarıyorlar... Yolda iken dinliyorum hep...

İyi dinlemeler dilerim.



Korkusuz Gazetesi'nden

Ümit Zileli'nin " 3. dünya savaşı hiç bu kadar yakın olmamıştı " başlıklı yazısını seslendiriyorum bu videomda.



Zamanla daha düzgün bir diksiyon ile köşe yazılarını seslendirmeyi umuyorum arkadaşlar. İyi dinlemeler.



Sound track album:

●Soundcloud - https://soundcloud.com/aka-dj-quads

Hiç yorum yok: