14 Ağustos 2017 Pazartesi

ikea hövag yatak açılışı


Ikea'dan yatak aldım arkadaşlar annemlere...

Yorumlarım şunlar :

Fabrikada havası alınarak, sımsıkı paketlenmiş.
Markaya güvendim, Alerjik ya da kanserojen ürün kullanmayacaklarını, markalarını, isimlerini tehlikeye atmayacaklarını düşündüm.
Mağazadaki teşhir ürününün üstüne uzandım, gayet rahattı orta-sertlikteki yatak. Sanki bulutların üstünde gibiydim. Yatakta yatıp yukarı bakınca tavanda asılı çeşit çeşit yastıklardan dolayı belki de bulutların arasında hissine daha da kapıldım.
Fazla duraksamadan satın aldım.

Yatağın paketini açar açmaz yatağın içine hava doldu ve yatak şişti, ancak tam formunu alması 72 saati buluyor. Bu yüzden de 3 gün yatağı kullanmamanız tavsiye ediliyor ikea tarafından.

Sağlıklı ve mutlu uykular dilerim herkese :)

1 yorum:

Kalamozlu dedi ki...

Teşekkürler. Yorumlarınızı dikkate alacağız.